اس ام اس های خاصـــــ

اس ام اس های خاصـــــ


اس ام اس های جدید


پیشنهاد می کنم از دست ندین همه جورش هست من ک همشونو دوست داشتم از غمگینو فازدارش تا عاشقانش

.

.

آغوش ، یعنی آنقَدَرها مرد هستی ، که..

{ بر گردنت زنجیر بغضــش را ، بیآویزد }
 

اعترافات تیکه دار حقیقت تلخ عاشقانه


عشق تو عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی . . .

عاشقانه فاز بالا

↙ امـــروز پـــر ازاحســاســـم↘


امـــا

خــالـــے از اعتـــمـــاد !

تیکه دار حقیقت تلخ دلتنگی


گفتم به هیچ کس دل خود را نمی دهم

اما دلـم برای هـمان هیچ کـس گرفت

دلتنگی عاشقانه


همه هیـــــچ اند اگر

یار مــوافـــق باشــد !

حقیقت تلخ عاشقانه


بی گمان روز قشنگی بشود امروزم


چون سر صبح سلامم به تو ، خیلی چسبید !

 

خوب حرف زدن بلد نیستم

آدم ِ جالبی هم نیستم

اما جوری دوستت دارم

که وقتی نیستی گریه می کنم . . .



یک " تو " ،

وسط زندگی ام گم شده است ...

اعترافات تیکه دار حقیقت تلخ

 

مي دوني دوست يعني چي؟


يعني:

د: داشتن

و: اوني كه

س : ستايش كردنش

ت: تمومی نداره

عاشقانه

تمام شعرهایم در وصف نیامدنت است

اما اگر روزی ناگهان ناباورانه سر برسی
از شاعر بودن استعفا میدهم
و نقاش میشوم و تا ابد نقش پرواز میکشم

عاشقانه

. دلم برای مداد سفید میسوزد!

آخر نفهمیدم
کاربردش تو جعبه مداد رنگی چی بود؟
شاید تنهایی !
مثل خیلی از آدما...
به جرم اینکه رنگ ندارن
و خالصن ...!

تنهایی تیکه دار درد دل دلتنگی کنایه

امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چطور . . . ؟

خدا

 

†دیگِه اَز این دَردا خَندم میگیرِهـ †شُدَم یِه آدَمـ †کِه با سُکوتِـش سَنگَر میگیرِهـ

تیکه دار دپرس و غمگین

 

خــــ♥ــدایا امتحانت خیلی سخته ، یکاری کن دارم مردود میشم...

خدا دپرس و غمگین

❣❣❣میشود زندگـــــــی را شیریـــــن کـــــــرد/(♥˳♥)
❣❣❣ حتـــــــی بــــــا چـــــــای تلـــــخ فقـــــط بایــــــد(˘‿˘ʃƪ)
❣❣❣لبخنـــــد شیرینت را در زندگـــــی و چـایم حـل کنـــــم(Ɔ ˘⌣˘)˘⌣˘ C

دوستانه

ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ ﺧﺼﻠﺖ ﮐﺪﺍﻡ ﭘﺎﺭﭼﻪ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯾﺪ؟

ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ: ﻧﻤﺪ!
ﺳﺨﺖ ﻭ ﮐﻠﻪ ﺷﻖ ﻭ ﻏﯿﺮﺗﯽ

ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: ﭘﺸﻤﯽ!
مهرﺑﺎﻥ ﻭ ﺣﺴﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺗﮑﺎ

ﺧﺮﺩﺍﺩ: ﮐﺘﺎﻥ!
ﺧﻮشتیپ، ﺑﺎﮐﻼﺱ! چند شخصيتـہ ﻭ ﺗﺎ ﺣﺪ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﻭﺳﺖ

ﺗﯿﺮ: ﺣﺮﯾﺮ!
ﺑﺎﺍﺣﺴﺎﺱ، ﻫﻨﺮﻣﻨﺪ، ﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺩﯾﺮﺟﻮﺵ ﺧﻮﺩ ﻣﺤﻮﺭ ﻭ ﮐﻤﯽ ﻋﺼﺒﯽ

ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﭼﺮﻡ!
ﻣﻐﺮﻭﺭ، فضول، ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ، مهربان و ﺧﺎﺹ

ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ: ﺗﺮﻣﻪ!
ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺍﻣﺎ ﻟﻮﺱ ﻭ ﻟﺠﺒﺎﺯ، ﻋﺼﺒﯽ ﻭلے دلچسب

ﻣﻬﺮ: ﮐﺎﻣﻮﺍ!
ﻓﻌﺎﻝ ﻭ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬﺍﺭ، ﻫﻤﻪ ﭘﺴﻨﺪ، ﭘﺮﺣﺮﻑ ﻭ ﭘﺮﺍﺩﻋﺎ

ﺁﺑﺎﻥ: ﭼﻬﻞ ﺗﮑﻪ!
ﻓﺮﺯ ﻭ ﻓﻌﺎﻝ تنوﻉ ﻃﻠﺐ ﻣﻐﺮﻭﺭ و ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ

ﺁﺫﺭ: ﺁﺳﺘﺮ!
ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺣﺴﺎﺱ ﻭ ﺩﺭﻭﻧﮕﺮﺍ ﺧﻮﺩ ﻣﺤﻮﺭ، ﮐﺎﺭﺁﯾﯽ ﺍﻧﺪﮎ، ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﺳﺮﺩ

ﺩﯼ: ﺍﺑﺮﯾﺸﻢ!
ﺟﺬﺍﺏ ﻭ ﺧﺎﺹ و ﺗﻨﻬﺎ و ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ، عصبے و یڪدندہ

ﺑﻬﻤﻦ: ﺟﯿﻦ!
ﻫﻤﻪ ﻓﻦ ﺣﺮﯾﻒ، ﺯﺑﺮ ﻭ ﺯﺭﻧﮓ سیاستمدار ﺑﺎ ﺍحساس ﻭ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺍﻩ

ﺍﺳﻔﻨﺪ: ﺍﻃﻠﺲ!
ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻼﻕ، ﺑﺎﺑﺎ ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ، ﺑﺎﻧﻤﮏ، ﺣﺴﻮد

نه ایرادی ندارد بچگی کن،قهر کن...اما
قسم بر کودکی هامان که ده تا دوستت دارم

سمیه نادرنژاد

درد دل

 

زندگی به من آموخت

آدم ها نه دروغ می گویند
نه زیر حرفشان می زنند
اگر چیزی می گویند
صرفا احساسشان در همان لحظه است
نباید رویش حساب کرد!

کارلوس فوئنتس

درد دل

شماره حساب دلتون رو نداشتم تا شادی ها رو براتون واریز کنم ...

رمزش رو هم نداشتم تا لااقل غمهاتون رو برداشت کنم ...
ولی از خودپرداز دلم براتون آرزو کردم!
چرخ گردون ، چه بخندد ، چه نخندد ، تو بخند
مشکلی ، گر تو را ، راه ببندد ، تو بخند
غصه ها ، فانی و باقی ، همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم و غصه برنجد ، تو بخند

روز و روزگاران به کام

اس ام اس دوستانه

گاهی پای کسی می مانی …

که نه دیدیش …
نه می شناسیش
فقط حسش کرده ای …!
تجمسش کرده ای؛
پشت هاله ای از …
نوشته های مجازی …!
روی پیج مجازی اش …!!!
که هر روز می خوانی و …
در جوابش می گویی
دوستت دارم دوست مجازی من

اس ام اس

من مطمئنم که اعضای بدن هم عاشق میشوند!!! مثلا همین حافظه. . .چطوراست که شام دیشب را
به یاد نمی آورد ولی تورا ثانیه به ثانیه
به جان من می اندازد...؟؟؟

مےگویند بعد از مـرگ، تنها قسمت چپ مغز است که تا هشت دقیقه زنده مےماند و تمام گذشته ے خود را بصورت یک خواب مرور مےکند ..
در آن لـحظه
براے آخـرین بار
به یادم خـواهـــے آمد ..
شــــــــــــــــــک نـــــــــــــکن!!!

ﺍﻧﺪﮐﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...

ﺁﺟﺮﻫﺎ ﮐﻢ ﻧﯿﺴﺖ!!!
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺩﯾﻮﺍﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﭼﯿﺪﻡ ...
ﮐﻮﺗﺎﻩ ﭼﯿﺪﻡ ﺗﺎ ﺳﺪﯼ ﻧﺴﺎﺯﻡ ..
ﮐﻮﺗﺎﻩ ﭼﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺑﺴﺎﺯﻡ ...
ﺧﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎ ﺩﯾﻮﺍﺭﻫﺎﯼ ﮐﻮﺗﺎﻩ ...
ﭘﺲ ﺗﻮ ﺍﯼ ﻏﺮﯾﺒﻪ!!!
ﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ!!!
ﺍﯼ ﺁﺷﻨﺎ!!!
ﺍﮔﺮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻣﻦ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺍﺳﺖ .....
ﺍﮔﺮ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻧﺠﺎﻧﻢ ﻭ ﻧﺮﻧﺠﻢ ...
ﺭﺣﻢ ﮐﻦ !!!...
ﺳﻨﮓ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﯿﻨﺪﺍﺯ ...
ﺗﺎ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺳﻨﮓ ﻓﺮﺵ ﺍﯾﻦ ﺳﻨﮓ ﻫﺎ ﻭ ﺗﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﻧﺸﻮﺩ ...
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﺩﻟﻢ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﯿﺰ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﻢ.

اس ام اس دوستانه

یه یارو با طناب هلیکوپتر رو گرفته بود نمیذاشت بره
گفتم بابا اینا همش خالی بندیه !
بابام گفت خالی بندی اینه که
راننده تاکسی سیگار میکشه ولی دهن تو بوی سیگار میده !!
تو عمرم این طوری ضایع نشده بودم

اس ام اس اعترافات ضدحال طنز

ﭼﻨﺪﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺮﻍ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮑﺮﺩ

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﻏﻪ ﭼﺮﺑﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺮﻏﺎﯼ ﻣﺎﺩﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻦ!!!
o_o
ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ﻣﺮﻍ ﻧﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ! ؟
ﻣﺮﻏﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺷﺪ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻏﺶ ﮐﺮﺩ ﻣﺮﺩ،،،

اس ام اس ضدحال طنز

ﭼﺎﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﮕﻪ:

ﺗﻬﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺭﻩ،
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺭﮐﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ

اس ام اس ضدحال طنز

خداوندا !

پناهش باش، یارش باش
جهان تاریکی محض است
“میترسم”
کنارش باش!

تنهایی

◥هَرچیـ به‍ آینه‍ بِدیـ بهتـ پَسـ میده‍

فَقَط بِپآ که‍ غَمـ هاتُو بیشتَر نَکُنه‍!◣

تنهایی تیکه دار حقیقت تلخ دلتنگی دپرس و غمگین

◥جَهنِمو با کارامـ خَریدمـ

وَقتیـ بَعد بیستـ سالـ با هِمه‍ غِریبَمـ! :)◣

تیکه دار حقیقت تلخ دلتنگی دپرس و غمگین

◥هَنوز عاشِقـ اونـ بالاسَریمـ

چُونـ هیچـ بامِرامیـ بالاشـ نَدیدمـ◣

به سلامتی تیکه دار خدا دپرس و غمگین

◥اَگه‍ اونیـ که‍ تو آینَستـ مَنَمـ

پَسـ مَنیـ که‍ با اونـ فَرقـ دارَمـ کیَمـ؟◣

تیکه دار دلتنگی دپرس و غمگین

بچـــــــــــــــه پاییـــــــــــــــــــــــــنم ♚

✪ ↡ ولــــــــــــی ↡ ✪
♚ بالایــــــــــــــــــــــــــــــــــی رو دارم ♚

اس ام اس

❥ آسمونْ آبیِه ْ،

جآیِِ↜ اُوْنْ ↝ْ خآلیِهْ 웃
کِه بآشِه وُ بِبینِه، ??
اینْقَدْ ☜ حآلِمون ☞ْ عآلیِه✘ْ

اس ام اس

همیشه نباید زد... گاهی اوقات هم باید خورد! "حرف ها را"...

زنگ زدم کافى نت رفیقم برام انتخاب واحد کنه، گفت چى بردارم ؟ گفتم دو واحد عمومى بقیه اش تخصصى‎!‎ ‎!‎ ‎!‎
 .
 .
 .
 .
 .
.
یعنى پیازو سیب زمینى رو هم به این راحتى سفارش نمیدن ‎!‎

میگن اون دنیا تو بهشت

.
.
.
.
.
.
.
یه ظرف بزرگ سیب زمینی سرخ کرده میزارن جلوت
.
.
.
.
هربار که بر میداری،
دستتو نوازش میکنن میگن
زیاد درست کردم واسه خورشت هم نیس،
با خیااااااااااال راحت بخور ,,,

طنز لطیفه

✘یَنــــی میــــشه✘همـــــین


✖️الــــــــــآن✖️√یِهـــــــویی√

◆اَلَــکی اَلَـــکی◆†عّزرایــــــیل†

♥️دلِــــــــــــش♥️✧هَـــــــوای✧ِ

∅مَنُــــــو∅کُــــــــنه
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

دپرس و غمگین

ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﻣﻘﺪﺱ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳﻢ ؛
ﯾﮏ ﻓﺎﺻﻠﻪ ...!
ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺍﻳﺪ !؟
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ .
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻣﻌﺎﺑﺪ ﻭ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﻣﻘﺪﺱ ،
ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺩﺍﺭﻧﺪ ...! ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﻳﻌﻨﻲ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﺸﺪﻥ ﺑﻪ ﺣﺮﯾﻤﯽ
ﮐﻪ ؛
ﺣﻖّ ﻣﺴﻠّﻢ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ .
ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻣﺘﺮ ،
ﻭ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻓﮑﺮ ، ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺷﻮﺩ .
ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺎ ﺣﻖّ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻫﺮﻃﻮﺭﮐﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺍﻣﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ،
ﺳﺮﮎ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻳﺎ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻛﻨﻴﻢ ...!

""ﺣﺘﻲ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﻣﺎﻥ""

اس ام اس

مثل خدا باش …
خوبی دیگران راچندین برابر جبران کن !
مثل خدا باش ،
با مظلومان و درمانده گان دوستی کن …
مثل خدا باش ،
عیب و زشتی دیگران را فاش نکن …
مثل خدا باش ،
در رفتار باهمه ی مردم عدالت رارعایت کن …
مثل خدا باش ،
بدون توقع و چشمداشت نیکی کن …
مثل خدا باش ،
بدی دیگران را با خوبی و محبت تلافی کن …
مثل خدا باش ،
با بزرگواری و بی نیازی از مردم زندگی کن …
مثل خدا باش ،
اشتباهات و بدی دیگران را نادیده بگیر و ببخش ...
مثل خدا باش ،
برای اطرافیانت دلسوزی کن ...
مثل خدا باش ،
مهربان تر از همه ...

ﺯﻳﺎﺩ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻥ
ﺯﻳﺎﺩ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﻛﻦ
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﻛﺲ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﺸﻜﻨﺪ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﻛﻠﺖ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻓﯽ ﻛﻨﻨﺪ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻣﻴﺪﺕ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﺎ ﺍﻣﻴﺪﺕ ﻛﻨﻨﺪ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﻳﺎﺭﺕ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﺎﺭﻓﻴﻖ ﺷﻮﻧﺪ ...

❤️ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﻤﺎﻥ ❤️
ﭼﺘﺮِ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ، ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﭼﺘﺮِ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ ...

خدا

 

تو اسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه ابری وجود نداره
پس
هروفت اسمون دلت ابری شد با ابرها نجنگ،فقط اوج بگیر

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم
نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم
سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم
به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم
بیا تا صدا از سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم
جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما
تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

بخشش را "بخش کن"... محبت را "پخش

سنگین

ﺷﺨﺼﯽ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺩﻭ ﭼﯿﺰ ﺧﻮﺍﺳﺖ:

ﯾﮏ ﮔﻞ ﻭ ﯾﮏ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ
ﺍﻣﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ ،
ﯾﮏ ﮐﺎﮐﺘﻮﺱ ﻭ ﯾﮏ ﮐﺮﻡ ﺑﻮﺩ!

ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺷﺪ
ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﺪ ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺗﻮﺟﻬﯽ نمی کند
ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷﺖ ...
ﺍﺯ ﺁﻥ ﮐﺎﮐﺘﻮﺱ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺧﺎﺭ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﺭﻭﯾﯿﺪﻩ ﺷﺪ
ﻭ ﺁﻥ ﮐﺮﻡ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﺍﯼ زیبا شده بود

ﺍﮔﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﺪ ﻭ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ،
ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿد ...
ﺧﺎﺭﻫﺎﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮔﻠﻬﺎﯼ ﻓﺮﺩﺍﯾﻨﺪ.


ما در زندگی آسایش را با کسانی داریم که با ما موافق هستند
اما
زمانی رشد میکنیم که با کسانی که با ما اختلاف نظر دارند هستيم. . .

اگر شما یک غذای بد طعم را خورده باشید
میتوانید طعم یک غذای خوب را درک کنید
پس، از تلخیهای زندگی درس بگیرید تا بتوانید آنرا درک کنید.

چیزهایی که از دست داده ای را بحساب نیاور
چون گذشته هرگز برنمیگردد.
اگر رنجی نمیبردیم
هرگزمهربان بودن را نمیآموختیم . . .

به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید !
زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . .

نبخشیدن باعثِ کوچک شدن افق نگاهت و پر شدن فضای ذهنت از چیزهایی میشود که هیچ نیازی به آنها نداری.
می بخشی چون
به اندازه کافی قوی هستی
که درک کنی همه آدم ها ممکن است خطا کنند …
بخشیدن ، هدیه ای است که تو به خودت میدهی …
به خاطر بسپار که آدم های ضعیف هرگز نمی توانند ببخشند ؛
بخشیدن خصلت آدم های قوی است !
بخشیدن یک اتفاق لحظه ای هم نیست
فقط قدرتمندها می بخشند …
پس در هر شرایطی قوی بودن را انتخاب کن

انسانهای ناپخته
همیشه میخواهند
که در مشاجرات پیروز شوند...
حتی اگر به قیمت
از دست دادن "رابطه" باشد...

اما انسانهای عاقل
درک میکنند که گاهی
بهتر است در مشاجره ای ببازند،
تا در رابطه ای که
برایشان با ارزش تر است
"پیروز" شوند...

هیچگاه فراموش نکنیم که هیچکس بر دیگری برتری ندارد ؛
مگر به " فهم و شعور " ؛
مگر به " درک و ادب " ؛
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده را بگیرد و او را بلند کند !
واین قدرت تو نیست ؛
این " انسانیت است

خسرو شکیبایی:
ماهی مون هی میخواست یه چیزی بگه تا دهنشو باز میکرد آب میرفت تو دهنش و نمیتونست بگه...
دست کردم تو آکواریوم و درش آوردم شروع کرد از خوشحالی بالا و پایین پریدن.. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو، انقد بالا پایین پرید خسته شد خوابید...!!
دیدم تا خوابه بهترین موقست بذارمش توی آکواریوم ولی الان چند ساعته بیدار نشده.. یعنی فک کنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب...!!


این داستان رفتار ما با بعضی از آدم های اطراف مونه... دوسشون داریم... دوسمون دارن...
ولی اونارو نمیفهمیم!!!!
فقط تو دنیای خودمون داریم بهترین رفتار
رو با اونا میکنیم..!پیر که بِشَم

بَچه هام، نَوه هام
ازم میپُرسَن:
عاشِق شُدی تاحالا؟
آخ که این سوال
چِقَد میتونه
سَردَم کُنه ، داغَم کُنه
مُرور میکُنَم خاطِره هامو با تو
یادَم میاد قدم زدنامون و
حرفامون، خَنده هامون..
یه قطره اشک سُر میخوره از روی گونَم!
چی بایَد جواب بِدَم؟
بِگَم آره؟ بَعد بِگم چی شُد؟
سوالِ دومِشون و میپُرسَن:
وااا چی شُد؟ آره یا نه؟
یه نَفس عمیق میکشم،
آخ که چقدر دِلم بَرایَت تنگ میشود!
جواب میدم:
- نه عزیزم ، عاشقی خوب نیست ، میسوزونَتِت ، نابودِت میکُنه..

 

کامنت فراموش نشه دیگــــــه بعد مدتها بروز کردم

 

منبع:کپی پیست کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:جوک,فازغم,سنگین,عاشقانه,اس ام اس, , - 1:19 |